Робота вчителів ЕБГ «Гармонія» в умовах профільного навчання
Профілізація навчання передбачає підвищені вимоги до професійної підготовки вчителя, його педагогічної компетентності, ерудиції, загальної культури.
Вчитель вже не є єдиним і головним джерелом інформації, а, насамперед, організатором самостійної роботи учнів та консультантом.
Профільно зорієнтована модель педагогічного процесу гімназії
Елемент процесу |
Профільно зорієнтована модель |
Мета |
Розвиток нахилів і здібностей, відповідних умінь і навичок, формування наукового світогляду. Розвиток якостей творчої особистості майбутнього громадянина і професіонала |
Зміст |
Присутність варіативних траєкторій освіти. Оволодіння методами пізнання і творчої діяльності, формування переконань як сплаву знань і дій, володіння механізмами професійного самовизначення |
Мотиви |
Радість від процесу пізнання, пробудження творчої активності, досягнутих успіхів; різні види заохочення |
Методи |
Проблемний виклад матеріалу, залучення учнів до спільного пошуку істини, виконання творчих завдань, співпраця педагогів і учнів, індивідуальний підхід до вихованців |
Домінантні форми |
Гра-робота трансформується в роботу-гру (профіль, творчість), самоосвіта, дослідницька діяльність |
Очікувані результати |
Уміння застосовувати знання на практиці, звичка нічого не сприймати на віру, здатність до самоаналізу, самовдосконалення, вміння творчо працювати, соціальна активність, відповідальність. |